Sprirituele praktijk Silvia Heemskerk Ontdek het licht in jezelf en zie door de bomen het licht weer schijnen
Spirituele praktijk voor reading, hsp coaching en workshops

achtergr..jpg

Cursus: Omgaan met energie (en waarnemingen)

Ga je graag winkelen maar ben je zodra je de winkel binnenkomt al moe? Heb je thuis het gevoel dat alles zo vol staat terwijl je je huis net opgeruimd hebt? Zit je in een volle treincoupe en voel je je ineens heel boos en ontevreden, terwijl je je daarvoor nog blij en goed voelde? herken je dit? Dan is het heel waarschijnlijk dat je de emoties en energie van ruimtes makkelijk aanvoelt en overpakt.

Heb je soms het idee dat er iemand naar je kijkt, of dat er iemand bij je is, maar als je kijkt zie je niks?

Voel jij je daarom anders en weet je eigenlijk niet of je dit verzint of dat het echt is?

Best vermoeiend en soms ook spannend, maar weet je dat dit helemaal niet nodig is! Je bent zeker niet raar of anders dan iemand anders. In deze cursus gaan we op ontdekkingstocht wat energie is en hoe je dit kan waarnemen. Ook krijg je tips en oefeningen om goed bij jezelf te leren blijven, met energie om te gaan en ontdek je hoe krachtig je bent.

Hoe gaan we dit doen?

In de cursus van vier bijeenkomsten krijg je de tools om, op verschillende manieren, om te leren gaan met de energie van jezelf en die van anderen om ons heen. Ook is het fijn om te leren hoe jij jezelf kan afsluiten of beschermen tegen teveel prikkels om je heen.

Het is een leuke en speelse cursus: je krijgt oefeningen waarbij je leert hoe je jezelf goed kan gronden, mediteren, energie voelen, jezelf goede bescherming geven en hoe je je huis energetisch kan reinigen. Ook is er voldoende gelegenheid om vragen te stellen, met elkaar ervaringen te delen en te oefenen.

Totaal niet zweverig, maar juist heel leuk en krachtig. Echt iets voor jou!

Wanneer: vrijdagavond 9 en 23 februari en 8 en 22 maart van 20.00 tot 21.30

Waar: Engelselaan 49 in Voorhout

Prijs: € 80,00 voor vier keer. (is € 20,00 per keer) (zie tarieven voor de voorwaarden van deelname en betaling)

Betalen is voor aanvang van de cursus, dit kan contant of via een betaalverzoek.

De cursus gaat door bij tenminste vier deelnemers. Maximum aantal plaatsen is 8 personen. (indien er meerdere aanmeldingen zijn wordt er een extra groep gemaakt, waarbij de deelnemers in leeftijd bij elkaar ingedeeld worden)

Meld je aan via deze link: aanmelden cursus omgaan met energie of via een appje naar: 06-29814488

Heb je nog vragen, dan mag je altijd even bellen: 06-29814488

foto voor workshopserie ontdek jezelf met de kleuren van de regenboog.jpg

Workhop serie: Ontdek jezelf met de kleuren van de Regenboog (voor volwassenen)

Een superleuke 7-delige workshop voor jouw intuitieve ontwikkeling, waarbij de kleuren van de regenboog de leidraad is.

Zeven ochtenden heerlijk bezig zijn met jouw intuitieve ontwikkeling en de betekenis van de kleuren.

De indeling van de workshops bestaan uit een korte kennismaking met de kleurenpsychologie. Wat betekenen de kleuren, wat doen ze met jou en vooral wat doen ze voor jou. Ook leer je de betekenis van de zeven chakra's en wat de kleuren hiermee te maken hebben. En dan is het tijd om de opgedane informatie te verwerken in een creatief werkstuk.

De workshops zijn speels en creatief. Echt even uit het hoofd en in het hart en de handen.

Nadat je deze zeven workshops hebt gedaan dan beloof ik je dat:

Je weet je waar je staat, dat je het niet eng vindt om te voelen, dat je weet waar je superpower zit, je de liefde kunt voelen en vinden in je hart, je jezelf durft te laten zien aan de wereld zoals jij werkelijk bent, en je weet waar je de inspiratie vindt om je dromen waar te maken.

Wanneer: zaterdagochtend:  7 en 21 september, 5 en 19 oktober, 2 en 16 en 30 november van 10.00 tot 12.30 uur.

Waar: in Voorhout (atelier Yvonne Heemskerk, Engelselaan 49 )

Kosten: € 30,00 per keer; voor 7 workshops is het totaal: € 210,00  (dit is excl. Aura-Soma producten en inclusief koffie/thee, koekje en alle materialen om mee te werken)

Betaling volledige serie workshops voor aanvang start, eventueel is betaling in twee termijnen mogelijk. Als je dit wilt graag bij aanmelding vermelden.

meld je aan via: Aanmelden workshops Dansen op de Regenboog en zet in je aanmelding ook de naam van de workshop erbij.

intuitief schilderen workshop.jpg

Workshop Intuitief schilderen zaterdag 9 maart 2024

Een superleuke nieuwe workshop waar je je eigen kleuren kiest en je gaat ontdekken wat deze kleuren jouw te vertellen hebben.

We gaan een schilderij maken, waarin we niet vantevoren weten wat er tevoorschijn gaat komen. De kleuren zijn gekozen, maar het verhaal ervan, de figuren of vormen in het schilderij gaan we laten ontstaan.

Een spannende superleuke nieuwe workshop, waar overgave en ontdekken centraal staat. Durf jij mee te doen met dit avontuur?

Misschien vraag je je af of je moet kunnen schilderen? Nee dat hoeft helemaal niet, want we gaan op ontdekkingsreis, en dan kan en mag alles.

In deze leuke workshop maak je niet alleen kennis met de betekenis van de kleuren, je ontdekt ook hoeveel leuke verassingen verstopt zitten in jezelf en hoe leuk het is om te ontdekken, zonder dat er iets hoort of moet.

Wanneer: zaterdag 9 maart van 10.00 tot 13.00 uur.

De kosten? € 35,00 euro per persoon, dit is incl. materialen en koffie met wat lekkers.

Waar? Engelselaan 49 in Voorhout.

Hier kun je je aanmelden: aanmelden workshop intuitief schilderen vermeld bij je aanmelding voor welke workshop je je opgeeft.